Sjukstugan update

Riktig sjukstuga har det varit här hemma idag, Jag hoppas, hoppas verkligen att att jag har klarat mig. Men det återstår och se om det kommer under natten.

Under förmiddagen så har jag städat och åter städat, vädrat och spritat. I ett försök att få bort bacillerna. Ytdesinfektionsmedel är guld värt! Det har jag kört hårt på, varenda liten yta är klinisk ren.

När Jonis hade piggnat till intog jag soffläge och sov ett par timmar. Det var skönt att vila, det har varit en tuff dag och därför är det skönt att dagen snart är slut. Rutinerna har inte funnits, nu får Alice välling och ska hoppa i säng. Upp & ner, bak & fram. Hoppas på en bättre dag imorgon!

Jag avskyr magsjuka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0