Söndag

Att dagarna kan vara så långa.

Det händer inte så mycket här hemma, fortsätter med att städa bort bacillerna. Vi har märkt att Villes mage är väldigt känslig och tål inte mängder av mat. Så det har blivit att ge småportioner flera gånger om dagen.

Vi har haft lite familjemys innan läggdags, plockade fram fingerfärg. Båda barnen tyckte det var roligt och kladdiga vart dem. Så roligt att se de pigga och glada.

Jag tog bilen och åkte till min mormor och morfar och hämtade överbliven smörgåstårta. Gick aldrig in för jag ville inte föra smittan vidare. Det var gott med den lilla bit smörgåstårta jag åt.

Nu ska vi snart kolla på Rallybrudar och jag ska sy fast benen på katt's byxor. Sedan ska jag påbörja ett nytt projekt.

Hoppas att ni har haft en trevligare helg än vad vi har haft!

Kommentarer
Postat av: fröken K

Det verkar ju i alla fall som att du inte blivit sjuk, och det var ju bra.

2010-11-15 @ 19:48:13
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0