Rimfrost

I morse så låg rimfrosten så fint på träden utan för fönstret. Minus fem grader stog termometern på, ser skönt ut att sitta inne i värmen och kolla ut på vädret.

Idag ska tvättmaskinen få arbeta då vi har lite tvätt som behöver bli ren. Annars så blir det lugna puckar här hemma.

Ikväll så ska jag gå på bio och se Harry Potter, ska bli skönt att få komma hemifrån.  Det har varit för mycket sjukdomar på sistonde. Men jag bestämmer att det är slut på det nu!

Igår tog vi en vända förbi stora stan för att handla solhavre till Ville, men väl där upptäcktes det att de har slutat med de bra kartongerna om 12 i. Kartongerna har varit bra då de har tagit lite plats och att de har lätt kunnats ställa ut i förrådet. Ska skicka ett mail till vederbörande företag och höra mig för. Efter shoppingen var klar så åkte vi till svärföräldrarna och fick god lunch. Vi var kvar där ett par timmar på eftermiddagen, barnen tyckte det var roligt att få komma hemifrån ett tag.

Nu ska jag sätta mig och leta rätt på lite mailadressen och sedan ringa lite samtal medans lilltösa sover.

Hoppas, hoppas, hoppas att
resan blir av till helgen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det hoppas jag också! ;-)



Dumt med dem nya förpackningarna dock... och burr... här var det -10 när jag skulle hämta tidningen vid 8-tiden! Varit ännu kallare inatt, kul kul!

2010-11-17 @ 11:12:51
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: britta Bloggar

Mysigt med bio!

2010-11-17 @ 16:16:23
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack goa du <3 Å även här har vi vacker rimfrost, man borde försöka fota den... Men jag har så usel kamera :-/ Kram!

2010-11-18 @ 13:22:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: madde

koftan kommer från hm.åh harry potter du måste säga om den var bra,jag vill se mn får lugna mig lite måste ju ha barnvakt med:)

2010-11-18 @ 19:21:41
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0