Maj gåd!

Klädbytaredagen var värre än att åka till Ullared! Förstår ni om jag säger att jag stod i kö i TRE timmar. Helt galet men jag hittade en del kläder. Mest till Alice, pyjamasar, klänning, tröjor och bodies. En bok att ge till henne i födelsedagspresent. Till Ville vart det ett par byxor och sedan en ny potta, en babybjörn. Hittade även en åkpåse, precis en sådan som jag hade när jag var liten fast i röd manscheter. Allt i hopa betalade jag 325 kr för. Åkpåsen och pottan kostade 30 respektive 50 kr.

Jag är nöjd och Jonis tyckte att jag hade handlat bra.

Nu ikväll ska vi äta rotfrukter, fläskfile och beasås. Mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, det var inte illa! Då lönar det sig att stå i kö i tre timmar. :-D

2010-10-30 @ 20:01:37
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0