Tidigt, tidigt tidigt!

Alice är för morgonpigg, hon vaknade innan klockan sex och jag ville inte gå upp ur den varma sängen. Men nu sitter vi här i vardagsrummet och jag ska snart bädda ner mig under ett täcke på golvet. 

Pappa kommer och hämtar mig vid åttatiden och då ska vi åka på en utflykt. Det ska bli roligt och skönt att komma iväg själv, utan sambo och barn. När jag väl är hemma igen så blir det att packa övernattningsväskan för barnen då de ska sova hos farmor och farfar. Ikväll så ska jag och sambon njuta!

Bädda ner mig var det...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hade en trevlig utflykt efter den tidiga morgonen! Jag hatar när dottern vill gå upp före kl. 7!



Sv: Jag hoppas att Skruttan tycker lika mycket om knattebio som din lille om sagostunden!



Och grattis till biljetterna! :-)

2010-10-16 @ 21:23:01
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0