Vintertid

Jag är glad att Alice tog sovmorgon i morse, hade hon vaknat den vanliga tiden så hade klcokan varit 05. Ville kom efter ett litet tag. Så vi har haft en mysmorgon. Nu sover Alice sin förmiddags vila och Ville äter frukost. Jag ska passa på och lägga mig en stund och sova så jag orkar med dagen.

I eftermiddag så ska vi åka och fira min äldsta systerdotter. Hon fyller 7 år i morgon. Inte klokt egentligen!

 

Just ja, vår dammsugare "råkade" dö igår när Jonis dammsög. Så nu måste vi skaffa en ny, jag gillar inte köpa dammsugare. Det är en djungle ju. Någon som har några bra tips på en bra dammsugare?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan inget om dammsugare. När vi behövde en ny tittade jag på vilken som hade högst Watt och längst sladd. :-D

2010-10-31 @ 20:40:43
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0