2 timmar

Nu har vi varit vakna här i två timmar, var tvungen att lämna in bilen för rutbyte redan vid sju. Så vi körde Jonis till resesällskapet och sedan åkte jag och barnen vidare till glasmästaren. Nu har vi varit hemma i en halvtimme och snart ska jag klä på barnen kläderna igen och gå till dagis med Ville. Sedan ska jag och Alice hem och sova!

Ikväll ska vi hjälpa en kompis att flytta, jag undar hur det ska gå. Kompisen masserade mina lår, men jag klarade inte av att stå ut så länge. Det gjorde ont!! Två knutor löste hon upp innan jag bad att hon skulle sluta. Jag var svullen där knutorna hade suttit och idag när jag kom upp så kändes det verkligen i låren. Några snygga blåmärken har dykt upp. Men om några dagar kommer det att kännas skönt.

Nu ska jag klä på barnen kläderna igen och gå till dagis.

Hoppas att ni kommer ha en bra tisdag!



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses vilken fart det är på er, full rulle!!! Önskar er en fin dag och hoppas ni hinner sova lite ;-) Kram <3

2010-09-28 @ 11:03:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas det blev lite sömn för dig o lillfisan! Skönt o få rutan utbytt, måste byta våran med - den är hemsk i motljus för alla miniskott/repor som gör att man inte ser ett skvatt.



Låter inte så skönt med ömma ben, hua. Innan du blir masserad bör du vara nybadad - så varm som du bara kan, så slipper du den värsta smärtan vid massagen.



PUSS!

2010-09-28 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0