Kolatopp*

Nu sitter jag hos min pappa och väntar på att maten ska bli klar.

Vi började morgonen med att gå och rösta. Sen tog vi bilen och handlade, hämtade fisk och sedan åkte till min far. Jag föreslog för Eva att vi skulle åka och gå på allemanut, så vi åkte på en gång. Vi gick vändan på 2,5km och vi fick 8-9 rätt och kom även hem med lite kantareller och trattisar.
Dagen har innehållit svamprensning, promenad så barnen somnade, tittande på när de gjorde klart garaget och sytt den sista sömmen på gardinen. Nu är den redo att hängas upp. Hoppas att det blir bra! Vi har firat min bror, han fick en burk med hemgjord jordgubbssylt.

Ikväll är det tv-spels kväll. Ska spela mario på wiit. Det ska bli en skön avslutning på denna helg.

                                                                                   *första som dök upp i skallen när jag skulle sätta rubrik.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo helst måste vi bli klara med något rum uppe så ni kan få plats o sova där, har inte så mycket annat utrymme som det är nu när allt är huller om buller pga renoveringen och alla bebissaker som trängs överallt. Åtminstone få upp listerna i v-rummet så man kan möblera lite och få ett rum ledigt för gäster ;-)

2010-09-19 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0