Onsdag

Min dotter står och går efter saker nu och det betyder att hon försöker trycka på knapparna på datorn samt tar sig ett smakprov på skärmen. Och när man säger åt henne och sätter henne på golvet igen så blir hon tvärförbannad. min älskade dotter har humör som heter duga!!

Gårdagen så åkte vi till min mormor och morfar (barnens gammelmormor och morfar.) Där lektes det, kollades på grävmaskiner och fikade. En trevlig eftermiddag som gick väldigt fort!

Idag har vi inga planer förutom att jag bör putsa våra fönster. De är rejält skitiga... Hur kan ett par fönster bli så skitiga?

Jag har ordnat barnvakt till Alice imorgon, sagt till på dagis att Ville inte kommer imorgon. Vi ska gå på sagostunden. Det ska bli roligt, hoppas bara att Ville visar sig från sin bästa sida.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi ibland så gillar man inte att barnen har humör, men man får se det i förlägningen - hon kommer att gå långt!!! Så brukar jag iaf tänka om Luran skratt KRAM till dig <3

2010-09-15 @ 09:58:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Men hallååååå, Alice får inte stå o gå längs saker redan!! Ha ha ha! Va fort det går och tidig är hon!!



Hoppas ni får en mysig sagostund och Ville är på sitt bästa humör :-)

2010-09-15 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0