Söndag

Och vi ska på söndagsmiddag hos min syster. De hade hittat lite kött i frysen som behövdes grillas och tänkte på oss, mycket snällt!

Nu ligger Alice och Jonis och sover, Ville har serverat sig själv glass genom att plocka fram glass ur frysen och äta direkt ur bunken. Gissa om jag vart förvånad när jag kom in i köket och såg det. Lilla skitunge. Tur han är så söt.

Nu ska jag försöka att få fart på familjen och ta oss iväg så vi kommer i tid. Komma i tid är nog inget vi är kända för! Är inte Jonis med så kommer jag i tid. Konstigt det där... Haha!

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Linda

Så mysigt med lite sammanslutning o bli bjuden på grillat :-) Måste få tummen ur och grilla nån sista vända här hemma med innan man ska höststäda trädgården o plocka undan allt.



Ville var mig en smart kille! Ha ha! Klart man serverar sig själv om ingen annan gör det åt en ;-)

2010-09-12 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0