Resumé

Helgerna går fort som vanligt och denna helg har vi ägnat till åt Ville. Alice fick sova hemma hos farmor och farfar.

Så igår efter vi lämnat av Alice så åkte vi vidare mot storstan och vi stannade och laddade energi på Max, handlade lördags godis som Ville själv fick välja. Sedan när de ärenden var utträttade så åkte vi till busborden, där busade vi och hade roligt. Ville var helt slut när vi åkte därifrån. Väl hemma igen så gjorde vi tacos och åt, Ville åt bra utav det. Sedan var det dags för bad och kvällsmys i soffan. När klockan var 20 så Ville ville gå och lägga sig. Imorse så myste vi i soffan.

Vid lunch åkte vi och hämtade Alice och upp till lekparken där en gycklare uppträde, glassgubben kom och tittade på brandbilen. Efter det så åkte vi vidare till min pappa och firade hans sambo som fyller år. Riktigt mysigt, träffade även min farmor och hon sa att det var bara för mig och komma hem till henne och hämta massa garner och annat. Tyvärr har hon varit tvungen att lägga ner syendet och virkandet pga hon inte ser så bra längre.

Imorgon så ska jag försöka att få bilen städad, ska lämna in den tidigt på tisdag morgon för att få vindrutan bytt. Rutan är så sliten och glasmästaren tyckte inte att det var någon idé att laga stenskotten som fanns, lättare att byta ut rutan. Skönt att man har helförsäkring och att det går på självrisken.

Jag har fått massage av en kompis två dagar i rad mot att jag massera henne och jag känner mig lite mörbultat i nacke och mellan skulderbladen. Men det är en skön känsla.

Nu ska jag poppa popcorn och sedan sätta mig i soffan och mysa ner mig.
Hoppas att ni har haft en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0