Godmorgon fredag och välkommen helg!

Vaknar upp som vanligt till en kvittrande glad Alice, bättre väckarklocka än så finns inte!!

Jag börjar bli bättre, men låter fortfarande dann. Pencilinet har gjort nytta och jag har inte ont längre vilket är skönt, mycket skönt.

Igår var jag och Ville iväg och shoppade tillsammans. Vi hade ett par mysiga timmar tillsammans. Vi kom hem med gympaskor, sandaler och byxor. Allt fick han välja själv. Det är det som fungerar bäst. Vårjacka ska jag shoppa hemma hos min syster.

Till mig själv hittade jag ett par snygga högklackade - ja ni läste rätt, högklackade - skor. Brukar annars mest gå runt i lågskor men dessa ska jag ha på valborg. Klipp och färg tid är bokad inför festen vi ska på.

Idag får vi se vad som händer, solen lyser helt underbar ute men graderna stod på noll när jag gick upp. Jonis är hemma idag, sjukskriven, så när han vaknar så är det min tur att sova. Jag längtar!

Alice och Ville för ett år sedan


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vi fick sovmorgon till 7 i dag innan lillebror vaknade, skönt! i går vaknade han nämligen 04.21...

Å luran sover ännu, så det är tyst å lungt ;-)

Skönt att du inte har ont längre, se nu till att krya på dig helt <3 Kram!

2011-04-15 @ 07:32:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: mamma

Ha en skön fredag !!! Jag är i stugan hela dagen om ni vill åka en tur.

2011-04-15 @ 09:05:13
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina fina barn! Kul o se, jämföra M med A på bilden.



Ha en underbar helg!!

2011-04-16 @ 09:49:17
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0