Hostar i kapp

Det är det vi gör här hemma, är det inte jag som hostar så är det Alice, är det inte Ville så är det Jonis. Så vi har det väldigt skoj här hemma. Men imorgon är det jag som går till jobbet och jobbar, Ville till dagis.

Ska snart sätta mig och skriva inbjudningskorten till Villes kalas. Det blir ett pirattema, hoppas att han blir nöjd. Tänkte få ut inbjudningarna i tid eftersom han fyller år på valborg.

Ett par alvedon, hostmedicin och vetekudden ska göra mig sällskap in i sängen om ett tag. Sömn är den bästa medicinen.

Matnyttigt inlägg...!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hujedamej, hoppas det har vänt för er nu! Hosta brukar ju sitta i rätt länge, om man har otur...

Pirattema låter jättekul, det blir han säkert nöjd med!

2011-04-07 @ 12:10:40
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas ni är piggare nu iaf - sjuka familjen ni!



Kram

2011-04-07 @ 13:27:06
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0