Ledig måndag

Jag älskar mina lediga dagar trots att inte hela familjen är samlad. Men idag ska jag och barnen ge oss ut i skogen på påskris jakt. Funderar även på om man ska köpa några penséer eller några andra fina blommor och plantera på balkongen. En utedag står på schemat för idag, tar vara på varje solig vårdag.

Varför blir längtan efter att bo i hus så stor varje vår för? Jag vill ha en trädgård där barnen kan leka medans jag krattar, planterar blommor och sår i landet. Hoppas på att vi bor i hus nåsta år!


Min mage 2008

Ville 2009

Jag och barnen 2010


Kommentarer
Postat av: Linda

Den magen minns jag allt! Fina fina! Och resultatet av den då och även den andra fina magen :-) Det går för fort bara!



Ska också ut o jaga påskris (behöver nog inte jag alika länge som dig anar jag?). Förstår att du längtar ut till hus, men snart så!! Det är nog inte långt kvar :-D

2011-04-18 @ 10:17:28
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0