W29 L33

Lycka såhär på långfredagen är att pröva jeans som man inte har haft sedan juli 2007 och de sitter som ett smäck!

När jag kom hem från jobbet så fick jag en rensningsattack igen, så nu har jag gått igenom två ikea säckar med gamla kläder. En del ska till second hand, en del ska jag sälja och ett fåtal plagg ska jag behålla, där ibland jeansen.

Är ni intresserade utav en bloppis? Storlekarna på kläderna är allt från S,M & L, även några mammakläder finns med (M-L).
Fota kläderna har jag ändå tänkt göra och lägga ut dem till försäljning men tänkte om ni vill ha första tjing på dem.

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon är det en frossar dag. Fika hos svärföräldrarna och sedan påskmiddag hos min far.

Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0