Blandad kompott

Inskolningssamtalet gick bra och fröknarna på Villes nya avdelning är väldigt trevliga. Dock fick jag en chock över att Villes fröken var äldre än jag hade trott. Mikaela är inte ett namn jag väntar mig på en 45+ (jag är skruttdålig på att uppskatta ålder...)

Men imorgon så ska vi dit igen och då ska vi vara där mellan 9.30-11.30 och på måndag ska jag lämna honom där mellan 9.30-12.30. Min lilla plutt! <3

Efter dagis så åkte vi hem till svärföräldrarna och lekte och fikade. Barnen trivs verkligen med sin farmor och farfar och jag gör detsamma.

Morgondagens planer är roliga, inskolning, storhandling och sedan packa lite snabbt inför resan i helgen. Sedan bjöd vi in oss på mat hos min far. Sedan ska vi upp i ett vattentorn som de har byggt om, ska vara en härlig utsikt därifrån så jag önskar mig fint väder.

Nu ska jag gå och lägga mig, sömn är viktigt.

Puss på er sötnötter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0