Mitt i veckan

Jag tog barnen och åkte till min mormor och morfar idag. Vi hade ett härligt väder som gjorde att barnen kunde vara ute och springa i trädgården. Ncc håller på och fixar i ordning vägen utanför min mormor och morfar så barnen hade mycket att titta på, skrapor, vältar och grävmaskiner. Himmelriket för mina barn!

En vända med färg hann jag få på sängen men jag tror det behövs bättras på på något ställe till innan vi kan ta hem den. Det ska bli så roligt att få hem sängen och ställa in den på barnens rum. Jag hoppas att jag hittar något sött bäddset nere på Ge-Kås i helgen.

 

Listan till Ge-Kåd är fixad så nu är det bara de eländiga fönstrena kvar att göra. Kanske ska surfa runt och se priser hos företag som putsar fönster. Det hela blir mycket enklare då. Eller?!

 

Morfar och Ville sitter på trappen och kollar på fordonen.

Alice satte på sig mina strumpor imorse...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0