TGIF

Jisses, jag har dåligt samvete på att det är så dålig uppdatering nu på bloggen. Och jag blir varm i hjärtat när jag ser att ni fortfarande tittar in hos mig!

Idag är det fredag och helgen är stundande, vad som kommer ske denna helg är fix med Jonis bil så den går att besiktiga igen och förhoppningsvis blir av med körförbudet. Jag och barnen ska åka med min pappa ut till torpa för att fika och sedan hoppas jag att vi kan ta en sväng till Eskilstuna för att inhandla julklappar. Söndagen är det kalas för en av Villes kompisar. Det är helgen så långt. Någonstans där i mellan ska vi försöka få hem Alice nya säng och klä julgranen.

Projektet som är nu är att Ville vägrar somna nu på kvällen och jag vet inte vem ungen är!?

Nu är det fredagskväll och jag ska ställa fram chips, dipp och dricka. En film har jag med hyrt. Mys!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är lite lugnare hos de flesta bloggare i dessa tider. :-)



Granen står också på vårt helgschema, det ser jag fram emot! Vi hänger apelsinskivor i och det doftar ljuvligt!

2011-12-16 @ 22:00:56
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas det ordnar sig med Ville, det är väl någon period nu :-) Här är det också jobbigt kväll o nattetid, man är konstant trött.



Hoppas ni får en underbar helg och att bilen klarar besiktningen!!

2011-12-17 @ 14:42:55
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0