Blandade känslor

Att jobba helg är verkligen blandade känslor, man missar så mycket som man kunde göra med familjen men däremot är det inte så mycket körningar på helgen så jag kan sitta i soffan på jobbet. Titta på tv och virka i lugn och ro utan att något av barnen vill ha uppmärksamhet.

I lördags efter jobbet så åkte jag och mötte upp familjen i grannstaden, de var och träffade Johannas dejt. Vi blev kvar på middag och det var roligt att se alla barnen leka så fint. Dejten har tre barn, 2 små flickor och 1 tonåring. Tonåringen var så duktig med de små och han var så lillgammal, det var roligt att prata med honom.

Idag så kommer min morfar hit så ska få ge mig ut och fika med en kompis, känns skönt att få kunna fika i fred.
Morgonen har varit så härlig, barnen är på strålande humör och skrattet bubblar på ytan. Nu sover lillstrumpa och Ville har lagat lite mat. Ska plocka lite här hemma och sedan sätta mig ett tag med min virkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0