Dagens utflykt

Vi har haft en riktigt mysig dag på Mariebergs köpcentrum. Både min mormor och morfar följde med. Ville var jätteduktig och gick mestadelen av tiden. Alice satt som ett ljus i vagnen och ropade på mig om jag försvann för långt.

Jag kom hem med tre nya böcker, en söt ask & lite pysselsaker. Bland pysselsakerna fanns gula flirtkulor, oranga piprensare, barnsax och en ny pärlplatta.

Denna söta ask hittade jag på Lagerhouse

Den vart perfekt att förvara barnens virkade kakor.
Alice tyckte att burken var en bra trumma.

 

Älvan kostade 20 kr på bokrean.

Ville snyggar till bilden...

Till mig


Kommentarer
Postat av: Evamy - 2barnsmamma och hockey"fru"

sv: haha ja jag var nog liiite dragen på studenten ;) haha hade ju börjat kl 7 på morgonen med champangefrukost!

2011-03-01 @ 09:18:38
URL: http://evamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0