Godmorgon!

Här vaknade vi till liv efter en underbar helg. Känner mig utvilad och sugen på att åka på utflykt idag med barnen. Var vi ska åka vet jag inte än, funderar på att åka på shoppingtur. Om det blir Marieberg eller Tuna park återstår.

Helgen har varit underbar, började med lördagen att Jonis gjorde ett besök på apoteket Röda näsan. När vi svängde in på parkeringen så såg vi en polis stå där. Sa åt Ville att titta ut genom fönstret och han vart glad. När Jonis hade gått in så kom polisen fram och knackade på rutan. Blåskontroll och körkortskontroll, blev lite chockad över att få blåsa men jag och polismannen pratade på glatt. Polisen tog sig även tid till att knacka på rutan och vinka till Ville.

Efter det besöket så åkte vi vidare till den lokala blomsterbutiken som hade bra erbjudanden och fiskdam till barnen. Jag köpte tulpaner till ett mycket bra pris, 20 st för 50 kr. Efter den korta shoppingturen så åkte vi hem till min pappa och fikade, barnen lekte på och busade. Lunchen intogs hemma hos svärföräldrarna.

Hem och snabbstädade då vi skulle få beök på kvällen, Jonis och några kompisar skulle ut och festa. Jag satt hemma och kollade på mello och virkade.

Söndagen så fick vi lekbesök på förmiddagen och resten av dagen så var vi bara hemma och tog det lungt. Barnen lekte, jag sov en stund, läste och bara var.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lät verkligen som en mysig helg! :-)

Ja du, det är inte lätt o få till det - helgerna blir ju liksom heliga och det tar ju sin tid o åka osv.. Saknar dig med!!



Pussen!

2011-02-28 @ 17:18:50
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0