Lördag kväll

Idag har vi varit ut i solen och gått, riktigt skönt. Alice somnade så gott i vagnen medas Ville gjorde snöänglar. Sedan bestämdes det att jag skulle ta handlingen idag. Ringde min mamma för att höra om jag kunde få sällskap och vilken tur jag hade, de skulle åka och handla själva. Så det bestämdes att de skulle hämta upp mig. Fick både hjälp att köra vagnen med packningen av varor. Även fick jag det uppburet. Så borde det vara jämt!

Gårdagen var en sovdag, Alice sov från och till hela dagen. Jonis slutade tidigt och jag låg då på soffan och vilade, till slut kröp Ville upp bredvid mig och somnade. Då tog Jonis in Alice i vår säng och somnade. Jag vaknade vid 16 tiden och fick lite panik. Vi hade alla sovit i 2 timmar.

Alice har haft feber idag men en ny tand har kommit upp. Vad tänder kan ställa till det.. Men hon är piggare idag och det har varit skönt att se. Någon magsjuka tror vi inte att det har varit, Jonis googlade och hittade att barn kan kräkas när de får tänder. Man lär sig mycket...

Städat har vi hunnit med att gjort innan vi ploppade barnen i säng. Renbäddat i vår säng hanns det med, ska bli ljuvligt att krypa ner sen.

Nu sitter vi här i soffan och kollar på melodifestivalen, doppar grönsaker och dricker fanta. Helt okej lördagskväll, en bra film efter festivalen hade inte varit fel. Men en film får vänta till en annan kväll då vi båda är väldigt trötta.

Morgondagens planer är att åka in och titta på agility och sedan åka till svärföräldrarna och hälsa på.

Bilder från google's bildsök

Kommentarer
Postat av: Linda

Alla barn reagerar olika, så det stämmer säkert. Hoppas ni får en mysig söndab, kram!

2011-02-13 @ 09:20:12
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Önskar er en fin alla hjärtans dag <3 KRAM

2011-02-14 @ 09:29:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0