Ännu en tisdag

Idag känner jag mig piggare än vad jag gjorde igår. Har lite ärenden som behöver uträttas när Ville har somnat. Efter det så är det soffan som gäller. Har åkt dryga 40 mil idag, 20 igår. Efter lunchen så slår längtan efter barnen in, så grymt jobbigt!! Att se barnens glada tjut när man kommer hem är helt underbart. Det värmer så i hjärtat.

Barnen har haft det bra på dagis, mina älskade svärföräldrar hämtade barnen vid 14 tiden idag och imorgon så ska de gå hela dagen.

Lämningen var jobbig imorse med, Ville grät och skulle bara följa med mig. Det gör ont i hjärtat, men efter han har vinkat så är det bra. När jag kom ut från dagis imorse så hade jag glömt ta av mig de på plastpuffarna på fötterna, tänkt om jag hade åkt till jobbet i dem. Mina kunder hade nog fått sig ett gott skratt!

Ska köpa nappflaskor till barnen så de kan dricka vällingen på dagis istället, har försökt att få i dem välling/frukost innan vi går iväg men det funkar inte. Så vi får testa detta istället. Hoppas att det är bättre. Båda barnen vägrar all gröt på dagis.. Lik sin mamma månntro?


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så söta dem är!!! <3 Å även jag har lämnat dagis i de blå plastöverdragen... Hoppas innerligt att du snabbt kommer in i vardagslunket med jobb igen, minns ju hur drygt det var när jag började jobba efter förra föräldraledigheten... Tack för din goa kommentar, värmde ska du veta! KRAMAR i massor <3

2011-01-19 @ 09:29:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0