Bra, glädjande nyheter <3

Som jag sa att det skulle vara slut på skruttsaker detta år och det är det. Idag har jag fått underbara nyheter om att jag ska bli fostermoster åt en liten bebis. Att bebis redan nu har börjat busa med sina föräldrar är inte bra. Om bebis skulle behöva lära sig lite mer så bebis sina fostermödrar att lära utav...

Åh, älskade vän! Du kan inte ana hur glad jag är för er skull, har gått som på nålar hela dagen. Det är bara ni som har funnits i mina tankar. <3 Älskade fina sötnosar, ni ska äntligen få bli en liten familj, få bli mamma och pappa, få njuta av att se ett nytt liv växa upp.

Kommentarer
Postat av: fröken K

Å så härligt. Grattis till familjen!

2011-01-13 @ 21:00:42
URL: http://marengo1.blogspot.com
Postat av: jozzan

åhh va glad jag blir för deras skull <3 kram jossan

2011-01-14 @ 08:22:48
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vad glad jag blir att höra att de fått bra nyheter! Å dessutom har di nvän en alldeles underbart omstänskam vän i dig ;-) KRAAAM önskar er en underbar fredag och helg!

2011-01-14 @ 08:40:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0