Första måndagen detta år

Nu är det vardag igen och vi har precis ätit frukost. Alice började kvittra vid halv åtta och Ville vaknade av det. Nu tittar barnen på Pippi Långstrump. Jag sitter och funderar på om man ska åka till en reklambyrå och pröva ut byxor, hade nästan glömt bort det. Det måste ordnas innan jag börjar jobba. Annars kan det bli lite skämigt och kallt om jag inte har några byxor.

Igår så åkte vi pulka med ett par vänner, barnen hade roligt både här hemma och ute i pulkabacken. Vi bröt upp efter ett tag då klockan började bli matdags. Alice hade somnat i vagnen så vi gick en sväng innan vi gick in. En riktigt mysig söndag.

Storhandlade gjorde jag igår med, ganska bra och åka och handla på en söndag. Det var väldigt mycket extrapriser och det tackar jag för! Kvällen avslutades i soffan framför en dålig film. Men det var mysigt ändå.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lät som en bra Söndag! Hoppas du fått tummen ur och fixat brallorna nu då ;-)



Förstår att du har ångest med jobbet, jag har redan ångest! Ha ha!

2011-01-03 @ 16:44:59
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0