Lillördag

Ännu ett antal mil lagda bakom mig. Fick vid lunchtid höra att en taxiförare och en kund hade omkommit vid en kollision med tåg. Vart chockad då det hände här i västmanland, ingen inom det företaget jag jobbar. Mina tankar går till taxiförarens anhöriga och kundens anhöriga.

Jag har haft många trevliga kunder från start till slut under hela passet, mycket skratt har det blivit och trevliga samtal.

Ville och Alice har haft det bra på dagis idag, fick en bra start på dagen så de var på bra humör när jag lämnade dem. Det värmde mitt mammahjärta!

Imorgon är det helg för mig då jag ska jobba i helgen som kommer. Jag och barnen ska mysa och ta det lugnt, det enda planerna som är att jag ska lämna över det jag har virkat. Skönt att vara planfri.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen, jag är trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0