Pysseldag

Inskolningen med Alice gick bra, imorgon så ska jag bara lämna den som en vanlig lämning. Ville är mycket gladare och mer spring i benen nu när Alice är med. Fick även kommentaren om att Alice är så gott som färdiginskolad. Bra att höra för mitt hjärta.

Har städat sovrummet grundligt och även vardagsrummet, tänkte att det kan vara skönt att ha det gjort tills man börjar jobba. Ville har hjälpt till och dammat, plockade även undan saker åt mig. Imorgon då barnen är på dagis så ska jag poppa hög musik och ta badrum, kök och barnens rum. Skönt att göra det när de är på dagis.

Nu sitter jag och samlar kraft inför att laga mat. Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har tagit fram falukorv, idag kan jag inte trolla. Får överlåta det på sambon...

just nu är min lillsnurpa riktigt förbannad för att hon inte får som hon vill. Hon står och sparkar foten i golvet, leksaker yr runt henne. Inte är det mitt temperament hon har ärvt iaf!

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha och inte är det mitt humör heller som hon ärvt. Vems kan det då va´? Men nån släkttendens är det nog ;)

2011-01-12 @ 19:05:32
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: fröken K

Korvgulasch! Det går ner på högkant här och det är så gott och billigt! Mums!

2011-01-12 @ 19:26:05
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0