Lördagen so far

Nu har jag semester eller rättare sagt så börjar den inte förräns på måndag. Men det är härligare att säga att jag redan har semester.

Jag har gjort mindre roliga saker på förmiddagen, betala räkningar. Men nu är det gjort.

I eftermiddag så ska jag ta barnen till min pappa och plocka mer körsbär. Jag och Ville ska åka en sväng till H&M och köpa kalsonger för på måndag så blir det blöjfritt som gäller. Jag är lite orolig då han totalvägrar allt som heter potta och toalett. Tror Ville har blivit för bekväm med blöjan.

Nu ska jag ställa mig och göra våfflor till lunch. Mums!

Kommentarer
Postat av: Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Ja TILL SLUT kom de hem! :)



Grattis till semestern! Lev och njut :)

2011-07-30 @ 12:33:24
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: fröken K

Oj så spännande med potträning. Hur ska ni göra? Emil vill inte sitta på pottan ens så det är svårt att göra något däri. :)

2011-07-30 @ 23:00:37
URL: http://facutvivas1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0