Långsam måndag

Idag har jag varit ledig men hade jag jobbat så hade det blivit vab för Ville. När Alice vaknade ifrån sin sovstund så var hon väldigt varm och varit så under eftermiddagen. Imorgon så ska Jonis vaba med barnen.

Barnen har stundtals varit gnälliga och slagsmål men de har haft sina mysiga stunder med bus och lek tillsammans.

Jag ska lära upp en ny tjej imorgon på jobbet. Det ska bli spännande, alltid roligt att få någon med sig och ansvaret att lära upp en ny personal. Gäller bara att jag ska komma ihåg och sätta i en stol i bussen imorgon.

Nu ska jag ta itu med tvättberget som behövs vikas. Eller om jag ska orka att sortera urvuxna kläder men vid närmare eftertanke så spar jag det till en annan dag.

Hoppas att ni har haft en bra dag och får en härlig avslutning på måndagen.

Busungarna i februari



Kommentarer
Postat av: Linda

Precis, spara de urvuxna kläderna till en regnig tråkdag. Fast finns såna med barn hemma? :-D Hur mår Ville? Har han fått igång drickandet?

2011-06-14 @ 12:30:39
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0