Doktor Snuggles

Här vaknade Alice tidigt (05.30), om man nu ska gå efter den gamla tiden men tack vare den nya tiden så var klockan inte så farligt att gå upp. Då tror jag att det löser sig bra med tidsomställningen, bara att inte låta barnen sova allt för mycket idag. Tror dock inte att det är någon risk då vi ska ha kalas.

På förmiddagen så ska det hinnas med en hel del, chokladbollar (negerbollar, eller vad ni kallar det) ska göras, grädde ska vispas till marängswissen, dammsugas och torkas golv. Både skitungarna ska få ta sig ett förmiddagsbad idag.

Någon som är roligt är att Doktor Snuggles är en stor favorit här hemma, jag minns barndommen.



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja idag var det inte alls lika jobbigt o kliva upp när man såg klockan ;-) Tror dock vår bus ställer om sig ändå och vaknar tidigare o tidigare, han verkar gå efter ljuset - trots mörkläggningsgardin. Skiner solen så skiner den! ;-D



Dr Snuggles var ingen favorit här, men fick se mycket av det hos min dagmamma minns jag.

2011-03-27 @ 10:23:27
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0