Solsidan

Solsidan är ett måste på söndagskvällarna. Brukar ni se det?

34 mil på två körningar idag, två olika livsöden och det är alltid intressant med att lyssna och träffa människor.

Jag hann med att se både start och målgången, någon gång i mitt liv ska jag träna upp mig för att sedan åka Vasaloppet. Jag älskar att åka skidor men har inte gjort det på många år. Kommer fortfarande ihåg skidturerna i Lindvallen och apelsinpauserna i spåret.

Alice dreglar som en tok här hemma, tänk att det kan skilja sig från gång till gång när de ska få tänder. Riktigt gnällig har hon var med. Hoppas tanden bryter igenom snart så hon slipper ha så ont. Mammas skrutt!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Solsidan är ett måste här!!! och jag har en grinig kille, hoppas det är tänder å inte öroninflammation... Ha nu en fin vecka goa du <3

2011-03-07 @ 09:22:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0