Torsdag

Jag längtar efter att jobba, trots att jag älskar min barn över allt annat. Ska se hur statusen är på Ville idag, annars så blir det till att någon är hemma med honom imorgon med. Men det blir inte jag som vabbar, jag vill iväg till jobbet!
Har lite funderingar som jag får ta med Jonis under dagen.

Om nu båda barnen ska gå till dagis så blir det en lång dag då Jonis ska ända upp till Avesta och jobba. Jag slutar inte förräns klockan 17 om dagarna.

Natten har varit relativt lugn, Ville har hostat en del men vid 2 tiden så vaknade Alice och somnade om gjorde hon mellan mig och Ville. Vaknade till vid 3 och lyfte tillbaka henne. Alice vaknade pigg som en mört när Jonis klocka ringde. Det är skönt att hon alltid vaknar med ett glatt humör, på den biten skiljer sig barnen åt.

Nu ska jag ta en brottningsmatch och försöka få i Ville hostmedicin. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Linda

NUUU äntligen har jag läst ikapp lite här, hoppas Ville är piggare iallafall! Förstår att det är långsamt o gå hemma med.



Alice är verkligen en liten minikopia utav dig, så jäkla söt! Och ålar hon runt mycket i sömnen eller? med tanke på hur pyjamasen sitter på skruttan? Ha ha!!

2011-03-31 @ 10:15:04
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas det gick bra med hostmedicinen <3 Å tack söta för pepkomentaren, Du är så go! KRAM

2011-03-31 @ 10:59:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: mamma

hur har du klätt på mitt barnbarn ;) ha ha ha Jag kan intyga "underbaragåva" att Alice är en kopia av Camilla. Hon precis ut så där som liten. Att det kan bli en sån kopia av en själv....(alltså Camilla) är ju fascinerande :) när man tänker efter

2011-03-31 @ 17:43:44
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas han mår bättre och du kunde jobba lite! Att vara hemma någon dag, ok, men när de små är sjuka en längre tid blir det allt töligt.

2011-04-01 @ 09:38:13
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0