Glädjen att shoppa


Linne och kjol i ett
199 kr



Topp med söta detaljer på ärmarna
99 kr



Topp i klarblå färg.
Söta volanger
99 kr

 


Enkel grå topp med puffärmar
99 kr

 

 


Klänning
299 kr

 


Randig topp med snygga knappar
99 kr



Tre snygga sjalar
Vit 79,50 kr, Blå 129 kr, Grön 59,50 kr




Rosetthårspännen 29,50 kr/st & ögonbrynspenna 29,50 kr

 


Nytt nagellack, färgen Blue my mind, 39,50 kr


2 förpackningar med trosor följde med hem men det är inget jag har tänkt
visa här. Men trosorna var på rea och kostade 30 kr/förpackning.

 

Kjoldressen är i small, resten av kläderna i medium.
Small har jag inte haft på ett x antal år, så jag var så glad!

 

En mycket bra shoppingtur som kostade mig hela 14 kronor!
Både jag och min garderob är mycket nöjda.

 

Tack till min syster som följde med som smakråd!

Alltsammans är shoppat på H&M


Kommentarer
Postat av: Linda

Så mycket fint du hittade! Och billigt med.. hmmm.. om det vore så varje gång man shoppade?

2011-03-29 @ 16:14:54
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gud så mycket fint du shoppat!!!! Den blå toppen var uuuuuuuunderbar <3

2011-03-29 @ 18:29:07
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: syster yster

så lite så=) va juh hur mysigt som helst!! <3

2011-03-30 @ 09:56:54
Postat av: Linda

Wow, vad mycket fint!



Sv: Den boken fick dottern i födelsedagspresent men intresset har varit svalt (hon fick så många andra böcker så jag tror inte att det är "bokens fel"). Den med gubben i månen var iaf tydligen så spännande att hon tvärsomnade. :-D

2011-03-30 @ 13:53:53
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0