160 gram!

Fredag och helgen är redan här, tyvärr så jobbar jag. Har blivit bortskämd med att få vara hemma på helgena och umgås med min älskade familj.

Besöket på bvc igår, gick bra. Alice knäckte 10 kilos gränsen med 160g. 81.5 lång har hon blivit. Stora tjejen!
Något annat som var roligt var att sköterskan frågade om Alice kunde säga lampa och jag svarade nej, sedan hemma vid köksbordet så berättade jag det för mamma. Frågade Ville om han kunde säga lampa och då säger Alice med klar stämma -Lampa. Jag satt där som ett fån med munnen öppen. Ordet lampa kom en gång till sen på kvällen.

Vi ska snart hoppa i lite kläder för att knalla iväg till dagis och fotografera barnen. Ska ladda extra för att få på Ville de kläder jag vill.

Sedan kommer min mamma och lånar barnen för en utflykt. Jag får lite egentid, egentiden kommer spenderas med de andra helghandlarna. Känns måttligt roligt men det är ett nödvändigt ont.

Igår var vi iväg på en rolig sak, vi får se vart det tar vägen. Men jag hoppas att allt faller på plats inom sinom tid. Jag hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi klart hon inte levererar lampa på beställning utan när hon vill ;-D Trevlig helg på dig <3 KRAM

2011-05-13 @ 10:56:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0