Vilka smällar!

Vaknade vid halv fem i morse och det mullrade på rejält. Jag gick upp och drog ur antennsladden, mer sladdar orkade jag inte dra ur. Såg att det hade regnat med, skulle nog behöva mer regn än det som kom. Låg och lyssnade ett tag på hur det mullrade och hur barnen sov oroligt. Alice ville gå upp när jonis klocka ringde och Ville sov som en stock till klockan åtta.



Nu har vi ätit frukost här hemma, Alice sover sin förmiddagslur.

Jag ska snart börja plocka här hemma och sedan syna våra matgömmor. En storhandling är på G. Min mamma kommer hit vid lunch och ska passa Ville medans jag och Alice beger oss upp på bvc. Det ska bli spännande och se om hon har spräckt 10 kilos gränsen, men det tror jag att hon har gjort. En spruta ska hon med få, tror det var mot sjukdommarna mässling, vattkoppor och röda hund.


Kommentarer
Postat av: Evamy

Tack! =)

2011-05-13 @ 07:32:01
URL: http://evamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0