111104

Barnen somnade i tid idag men Ville vaknade efter ett tag. Växtvärk stod visst på nattens schema. Tacka vet jag alvedon! Tycker så synd om Ville när dessa perioder kommer. Nu ligger Ville och Jonis och sover på soffan och jag funderar på om jag ska ta ett varmt bad innan jag hoppar ner i sängen.

Dagen har rullat på och jag måste säga att jobbdagarna går verkligen fort numera. Jag älskar att jobba 7-16!

Hur har dagen varit för er? Hoppas att den har varit bra.

Nä, det får bli att hoppa ner i sängen på en gång. Imorgon så ska vi på kalas, barnens kusin fyllde 8 år i tisdags och vi ska fira henne imorgon. Sedan ska vi hem och städa, fönsterna måste putsas. Men jag får iallafall vara tillsammans med mina älskade.

Grattis fina Linda på din födelsedag! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman!!



Hoppas ni har en riktig myshelg, puss o kram!

2011-11-05 @ 21:01:10
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0