Bio

Nu håller Jonis på och lägger barnen, vi har haft myskväll med chips och godis framför Trassel. 1 timme orkade de kolla klart på filmen, resten får de se imorgon. Jag hade tänkt kolla klart den tillsammans med Jonis när de har somnat. Vi har en projektor så det blir som en liten biosalong här hemma. Barnen älskar det!

Tidig kväll blir det för mig då jag har sovit dåligt inatt.

Annars så har dagen förflutit på fint, förmiddagen var lugn och eftermiddagen var det lite mer körningar. Men har haft trevliga kunder, som alltid!

När jag kom hem från jobbet så låg det två små utslagna sötnosar i vår säng. Det har varit en tuff dag för barnen att kolla på alla får och traktorer. Efter maten så gick vi till vår affär för att handla. Alice var så duktig och gick/sprang hela vägen hem. Hon har blivit stor, skruttan.


Kommentarer
Postat av: sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Hon låter ju jättego :) Tänk vad fantastiskt det är med facebook :)



Å vad nice med en projektor! Jag vill oxå ha!



Hoppas ni får en härlig söndag. Här regnar det lite så vi chillar lite inomhus innan vi ska iväg på första basketträningen för den här terminen :D



KRAM <3

2011-09-18 @ 10:38:09
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Linda

Så mysigt med hemmabio :-) Här blir det inget sådant förräns huset är klart, är fast bestämd att det är inte prio hemma hos oss även om jag skulle vilja ha det ;-)



Ja skruttarna blir stor fort! Snart har jag en ettåring, hallå!??!



Och den där hösten ja, nog börjar de bli kyligt - snart dags att rota fram både isskrapa och motorvärmarsladd o kupévärmarna till bilarna. BURR!

2011-09-18 @ 12:22:52
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0