Cancertankar

Jag mår bättre nu, grät ur mig en hel del under kvällen som var. Men visst har det varit lite kämpigt idag då mamma och hennes sambo hade en tid med läkaren idag, om det skulle bli op eller inte.

Hade inte hört något från dem på hela dagen så när jag låg i badet så ringde mamma och uppdaterade mig om läget. Läget är som följer att röntgen i Uppsala visade inte någon spridning i resten av kroppen/organen. Positivt! Men, alltid finns det ett men.. I allafall så hade röntgen av levern som gjordes i Västerås, hittat förändringar av något slag. Jag tror förändringen beror på en för stor alkoholkonsumation genom ett par år.. Så nu ska det göras en biopsi på levern och sen får vi se när nästa läkartid blir.

Om inte biopsin visar på att cancern har fått fäste i levern så blir det op! Så nu behöver jag alla tummar och tår på att det inte är några cancerförändringar!

Nu är jag fräsch som en barnrumpa igen efter badet, då jag både plockat ögonbryn, rakat armhålor, scrubbat kroppen, lagt ansikts- och hårmask. Efter hela kalaset så smörjde jag in mig med ett bodybutter. Nu ska fötterna få samma behandling med en fotmask.

En film, massa svamp att rensa och sedan lite chips. Mysfredag! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att ni har våra alla tummar! Jäkla skitsjukdom!



2011-09-10 @ 08:53:06
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0