Fredag igen!

Fredagsmyset började redan imorse, vi hoppade inte ur pyjamasen förräns Jonis kom hem från jobbet vid halv två. Så vi har inte gjort något speciellt utan bara skrotat omkring och pysslat, tittat på tv och lekt.

Sedan packade Ville sin sova-över-väska och vi åkte över till farmor och farfar. Där fick vi lite äpplepaj och vi lekte med lego. Efter ett tag var det dags att åka hem och lämna en riktigt glad Ville. Imorgon så ska Ville och farmor gå på barnteater.

Vi återvände till hemstaden, handlade fredagsmys och pizza. (Ni förstår hur bra det går med milf...)
Alice mös verkligen att få all uppmärksamhet själv, så hon har tokat sig vid matbordet, tokat sig i badet och nu har hon somnat.

Så nu ska vi se om det är något bra på tv medans jag tar fram virkningen, imorgon är det jobb som gäller.

Vet ni vad...
Min underbara sambo har
tappat bort kortet som man
kommer in på gymmet med...


Och det suger verkligen
nu när jag känner att förkylningen
är på väg bort!

Kommentarer
Postat av: freja

helt galet snabbt! eller ja, det säger jag nu ja.. för nån månad sen var jag så rastlös att jag höll på att bli galen! :P



hoppas du fortsätter läsa även när bloggen kommer totalt uppslukas av inredning!

2011-09-30 @ 23:28:26
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0