Måndag morgon igen

Här är det redan full fart, barnen sitter på varsin bil och kör runt i lägenheten. Om man inte har vaknat nu så lär man göra det. Vi är lite segstartade, iaf jag efter en jobbhelg.

Nu på morgonen så har jag har förvällt svampen som jag och mammas sambo plockade i fredags så nu luktar det gott här hemma. Jag är sugen på att dra igång ett bullbak men det känns inte roligt då jag inte kan frysa bullarna som blir över.

Jag skulle vilja hitta på något roligt idag men vet inte vad. Har ni några förslag? Hade en tanke på Parken Zoo men de har visst bara öppet på helger.

Eller så tar vi en tur upp på stan och sedan ser till och snygga till skruttungarna i håret.
Annars så har jag massa tråk att göra, gå igenom skafferi, vika tvätt och fota kläder som ska säljas..

Snart så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0