Vilken start...

Jippie vilken start på dagen... Första kunden för dagen ville att man skulle ringa innan så jag ringde när jag rullade in på orten, 10 minuter innan jag skulle hämta. Jag är alltid glad och trevlig i mitt bemötande mot kunder. Men det dög inte så jag fick höra världens utlägg/utskällning. Fick höra att det inte var roligt att jag var för trevlig, för att jag ringde för sent och massa annat skit. För första gången så la jag på luren i örat på kunden efter att först meddelat kunden att jag lägger på nu. När jag väl pratade med beställningscentralen så kom tårarna, vilket det ofta gör det när jag blir förbannad och orättvist behandlad. Telefonisten blev arg över att få höra det bemötandet jag hade fått och hon sa något så sant att nu kan det bara bli bättre! Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken kund?! Jösses! Någon som verkligen vaknat på fel sida... svårt att inte ta åt sig, men ruska av dig snäckan!! KRAM!

2011-09-20 @ 11:14:10
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Fyyy för den kunden!!! Ingen behandlar millis så =(!!!

2011-09-20 @ 22:06:57
URL: http://blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0