Jahapp

Jag hade hunnit jobba i två timmar igår innan ett samtal kom ifrån dagis. Alice hade feber, bröt ihop och kom igen, ringde min mamma och frågade om hon kunde hämta kottarna.

Så idag vabbar Jonis igen. Jag kan inte vara hemma från jobbet mer känner jag. Dock börjar jag känna av bihålerna så med sinova, rinixin och nässpray så ska detta botas. Har inte så stor lust att äta en pencilinkur igen. Jonis har gått omkring och varit sjuk länge, lite så där småförkyld, så idag ska han till läkaren. Jag har bestämt att det ska göras en hel del prover för vi misstänker att det är han som smittar oss andra.

Nu ska jag hoppa in i en dusch så jag inte skrämmer bort kunderna.


Han vet om att jag bloggar men jag vet inte om han läser. Men jag har bestämt mig för att lösa allt själv och bjuda in till min 30 års fest. Vill han fira sin egen födelsedag så får han ordna eget firande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0