Rubrik?

Sitter med en kopp kaffe och väntar på att Hem till gården ska börja. Snart är det dags för jobb, bara två dagar kvar innan det blir helg för min del. Vad min helg består av är ännu oskrivet, har två födelsedagsbarn denna helg och frågan är när de vill bli firade. Presenterna är redan lösta och det känns skönt.

Jag längtar till nästa helg då vi är lediga i två dagar, min planering är att fortsätta rensa i förrådet. Vill ha ordning där ute nu. Det påminner mig om att jag ska ta lite mått så Jonis kan åka och handla hyllplan. Att få rensa förrådet känns underbart, jag ska bara få tummen ur och gå igenom alla barnkläder som ska säljas.

Är det något ni söker/behöver så hojta till. Har kläder från storlek 50 och upp till 86. Har även damkläder i storlek S-M och gravidkläder.

Nä, nu ska jag få tummen ur här hemma och plocka lite innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0