Söndag? Lördag? Lördag!

Det känns som söndag trots att det bara är lördag. Så imorgon är det en bonusdag. Så härligt!

I fredags, trots ont i kroppen så tog jag mig an vårat badrum och städade det grundligt. Drog fram badkaret och skrubbade kaklet. Varför drar man sig för att göra det för, det är så skönt att ha det gjort. J och barnen hjälptes åt och städade resterande av lägenheten.

Så idag har vi bara haft nöjen för oss så som IKEA, lekbesök och nu på kvällen hade vi över svärföräldrarna och barnens farbror på tacos. När barnen hade somnat så tog vi fram alfapet och spelade två omgångar. Jag vann båda, har wordfeud att tacka där.

Imorgon så blir en det mysdag till, min pappa och hans sambo kommer över på en fika på förmiddagen och på eftermiddagen så är planerna att plocka bort julen (granen och tomtarna), byta vattnet åt fiskarna och börja ordna till det i förrådet. För nu har vi köpt plastbackar. Ska bli så skönt när vi har fått ordning där inne. Det får bli klart i etapper.

Nu ska vi sätta igång en film och mysa ner oss i soffan.

Kommentarer
Postat av: fröken K | vill bli amatörfotograf

Härligt. Så mycket ni gör och så mysigt ni har det. Måste vara skönt att ha föräldrar så nära, vi får aldrig barnvakt. :(

2012-01-08 @ 15:46:28
URL: http://facutvivas1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0