Ljuva helg

Äntligen är outfiten klar till bröllopet, min svägerska har sytt ut en klänning så nu kan jag andas igen.

Denna vecka är fullbokad varje dag inför vår semester. Ska bli skönt att ha semester, den är så efterlängtad! Det har känts som om vi redan har startat semestern denna helg. I fredags, midsommarafton så jobbade jag men familjen firade. Lördagen började vi med att besöka min mamma som äntligen hade kommit hem från jobb. Helt plötsligt så blev det en fisketur tillsammans med min syster, svåger, sambo och våra söner. Döttrarna fick vara hos mamma/mormor.

Söndagen spenderades hemma, städning stod på schemat. Så skönt att ha det gjort. Nu har jag tänt lite ljus o myssöndag får avsluta denna sköna helg.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Visst får vi se klänningen sen?! Å ja, nog är semestern efterlängtad, räknar timmar å minuter *skratt* Tack för att du tyckte till, velar ännu mellan lus å mörkt grått... KRAM

Svar: Klart ni kommer att få se klänningen, ni kunde redan fått sett den om mms bloggning och appen hade fungerar :/ datorn är väldigt sällan på här hemma :(
Du kommer komma fram till ett bra beslut, du har bra smak! :)
Kram
Camilla

2012-06-26 @ 07:48:32
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas ni fick skoj på bröllop!! Puss!

2012-07-02 @ 07:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0