Fredag kväll

Det är äntligen helg! Barnen sover förhoppningsvis snart och då är det jag som går till kylen och öppnar en god dricka. En lång arbetsvecka gör det värt det.

Jag var och tränade igår och idag känner jag av träningsvärken lite. Jag är stolt över mig att jag tog mig iväg så regnet öste ner, duschen efter träningen var efterlängtad!

Vad planerna i helgen är vet vi inte riktigt än men fiskarna ska få lite nytt grus och ommöblering och sedan ett besök hos svärföräldrarna.

Villes och Alice toaträning går framåt, båda är duktiga men idag är det första dagen som Ville kissade på toaletten på dagis. Tidigare har det kommit i byxan eller så har han hållit sig till hemma. Mycket beröm har han fått, Alice likaså!


Kommentarer
Postat av: Linda m. Mileon

Duktiga småfisar! Det släpper nog snart för Ville, han är klok den grabben - kanske inte riktigt redo men snart så! :-)



Ha en skön helg! Här är det snorgärs lillfis och storfis, bara jag som kommit undan ännu. Den ena gnälligare än den andre... jösses!

2012-05-12 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0