Apr. 08, 2013

Nu har vi börjat landa här hemma med att vara tre barns föräldrar. Man har glömt bort hur störd nattsömnen blir, hur många bajsblöjor som ska bytas men som vi njuter av våra tre fina barn!





Idag var bvc och mvc på hembesök, det var roligt att få förlossningsjournalen samt att få veta hur mycket Alvin hade gått upp. Han passerade nästan sin födelsevikt, skönt att få veta att amningen fungerar och att han får i sig det han behöver.

Har läst igenom förlossningsjournalen, rolig läsning speciellt då man får veta lite mer klockslag. Allt blir ju som i en dimma under förloppet, jag älskar verkligen kraften som kvinnokroppen har. Så mäktig!




Kommentarer
Postat av: Linda o Mileon

Naaaw! Sött namn på goooosbebis! Skönt att han går upp :-)

Du får visa bebisbilder på V o A med som jämförelse.

Puss på er!!

2013-04-08 @ 18:45:14
Postat av: fröken K | svensk amatörfotograf i Norge

Det är häftigt alltså, men jag vet inte om jag vågar gå igenom det en gång till. Tyckte det var mycket obehagligt att inte ha kontroll, för jag lyckades inte få kontroll på min kropp.
Men det var en söt lite Alvin!

2013-04-09 @ 11:07:07
URL: http://facutvivas1.com
Postat av: nursen.blogg.se

Grattis till er lille son Alvin. Jättefint namn! Jo visst blir det en stor omställning igen när man kommer hem med en liten. Vi väntar ju tillskott här om 21 dagar, men nummer två. Blir spännande att se hur den omställningen blir.

2013-04-09 @ 19:51:31
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0