Fredag och ännu en helg

Idag är det fredag och veckorna rullar på, förstår inte att det ska gå så fort... Såg att min syssling hade lagt upp att hon är närmare fyrtio än tjugo och herremingud, det är ju så för mig med! Vilken rolig insikt så här på fredagkvällen... haha!
 
Men ibland förstår jag mig inte på vissa saker som är så självklart för mig men inte är det för andra. Det om något kan ge mig gråa hårstrån och en långsinthet som heter duga.. Visst att det inte är något att hänga upp sig på men något irriterande är det!
 
Vi har iaf lyckats bokat om helgen och gjort det till en myshelg och tanka kärlek istället. Imorgon fm ska vi få besök och jag ska få snusa lite bebis. Det stillar inte min längtan efter bebis i magen, imorgon är det 35 dagar kvar.
 
Nu ska jag gå och borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen för att få lite sömn. Fortsatt trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0