Gräsänkling

Idag är det tredje dagen som Jonis är borta, han åkte i söndags kväll och kommer hem imorgon. Han är iväg och skriver sitt yrkeskunskapsprov (gesällbrevet). Jag går som på nålar i väntan på hans resultat. Men jag är så säker på att han klarar av det för han är så duktig.
 
Jag och barnen klarar oss här hemma, jag får hjälp av mina föräldrar mellan middag och läggdags. Det underlättar en del då jag inte orkar så mycket. Är så tacksam över att mina föräldrar har kunnat hjälpa mig.
 
Det känns som om våren hänger i luften då solen lyser och det droppar från taken. Jag längtar efter att få gå långa promenader igen.
 
Nu ska jag ta mig till dagis och hämta hem kottarna, som jag saknar dem!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0