Dagen och planer

Efter att ha lämnat stora barnen på dagis så gick jag och Alvin till affären och handlade lite. När vi väl kom hem igen så bar jag upp varorna och sedan satte jag mig ute medan Alvin sov. Skönt att få sitta ute och njuta och virka lite.

Efter att jag och Alvin ätit lite så fick jag plocka här hemma, det blir en del plock men skönt att det är gjort.

Ska snart hämta skruttarna från dagis och sedan ska vi bege oss till en kompis. Där blir det lek för barnen och skitsnack för oss vuxna.

Ljuva sommar!

Midsommar närmar sig och vi har lite lösa planer än så länge men det blir snart spikade, hopps jag! Ett traditionellt firande med grillat vill jag att barnen ska få uppleva.

Favoritställe och fira midsommar på är i Brevens bruk. Där binder de fina korgar som sätts fast i stången och när stången är hissad så skjuter de kanon. Sedan är det dans runt stången, Brevens bruk är ett fint brukssamhälle i Närke län.



Tänk så roligt man kan ha med photobooth på paddan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0